Monday, January 19, 2009

TaHniaH YB WahiD Endut



Bismillahirrahmanirrahim..
Alhamdulillah.. Syukur pada Allah..
Rasanya belum terlambat untuk ana merakamkan Ucapan Tahniah yang tidak terhingga kepada Parti Islam Semalaysia(PAS) yang telah berjaya memenangi kerusi Parlimen Kuala Terengganu P36 dalam pilihanraya kecil baru-baru iNi menewaskan rakan dari Parti Barisan Nasional..

Tahniah juga buat Calon PAS dan Pakatan Rakyat iaitu YB Abdul Wahid Endut yang terkenal dengan sikap mesra rakyat dan Caknanya kerana berjaya maraih sokongan serta mendapat undi mejoriti daripada penduduk bagi kawasan Kuala Terengganu sehingga berjaya membawanya ke Parlimen..

KemeNangan ini juga sekaligus dapat mengurangkan satu Kerusi Parlimen buat Calon Barisan Nasional malah telah menambah kerusi kepada calon Pakatan Rakyat yang sekarang ini seramai 83 orang..

Alhamdulillah.. Berkat usaha dan doa dari seluruh jentera-jentera parti yang telah bertungkus lumus siang dan malam serta telah berkampung selama beberapa hari di Kuala Terengganu.. Akhirnya, ianya di balas dengan Kemenangan oleh Allah..

Ana juga tertarik dengan kata-kata amanat yang di sampaikan YB Wahid Endut kepada media sejurus Keputusan di umumkan yang mana beliau mengatakan, syarat utama yang memenangkan PAS di Kuala Terengganu adalah dengan " MenjaGa Hubungan Dengan Allah"...

Syarat ini diharapkan bukan sahaja sekadar untuk menang pilihanraya.. Tetapi ianya hendaklah diteruskan oleh semua Saf kepimpinan dari peringkat akar umbi sehingga Tertegaknya Islam di Bumi Malaysia..

Semoga Allah merahmati dan mengampuni segala kelemahan kita semua dalam apa jua tindak tanduk yang telah kita lakukan selama ini..

Mudah-mudahan, Allah memberi kekuatan kepada YB Abdul Wahid untuk menyampaikan suara rakyat bagi kawasan kuala Terengganu ke Parlimen dan seterusnya menjalankan khidmat yang terbaik untuk kawasan yang di menangi itu..

Allahuakhbar!!

No comments: