Friday, May 1, 2009

Alhamdulillah.. KonVo selesai!


Bismillahirrahmanirrahim...

Alhamdulillah.. Panjatkan rasa syukur pada Allah..
Walaupun minggu lepas diuji dengan kemalangan kecil, namun dapat juga saya letakkan diri dalam Malis Konvokesyen Polisas kali ke-30 disamping dapat bersua semula dengan sahabat-sahabat yang cukup dirindui...

Pertamanya Jutaan Kalungan Tahniah Buat semua sahabat sekalian yang telahpun bergelar graduat dan semoga sahabat-sahabat semua dapat meneruskan misi menadah ilmu keperingkat yang lebih tinggi bukan sekadar berbangga dengan apa yang telah dikecapi sekarang.

Keduanya, terima kasih kepada sahabat-sahabat yang sudi hadir bagi menjengguk kami di malis konvokesyen kali ini, moga-moga Allah merahmati kalian semua. Sedikit rasa terkilan buat sahabat-sahabat yang cukup saya nantikan kehadiran mereka tetapi akhirnya mereka datang tanpa perkhabaran dan pulang tanpa perkhabaran..

Untuk pengetahuan, Majlis Konvokesyen ke-30 ini telah berlangsung selama 3 hari bermula 28/29 dan 30 April serta dilangsungkan di Dewan Kampus A Politeknik Sultan Haji Ahmad Shah, Kuantan.. Huhu.. walaupun ada ura-ura yang mengatakan konvo di Putrajaya, tapi jawapan kepada ura-ura tersebut telah terjawab..



Terima Kasih kepada Ma & Abah yang selama ini menjadi pendorong, penegur, penasihat, penyumbang dan sebagainya sehinggakan akhirnya aku berjaya menamatkan pengajian di Peringkat Diploma Kejuruteraan Awam di Polisas ini.. Insyaallah, jika ada rezki.. Aku akan sambung pengajianku di Peringkat Ijazah, Master dan phD.. Doakanku!!



Bergambar Kenangan bersama sahabat-sahabat kelas.. huhu.. Rasa macam sekejap sangat berjumpa kalian..



haha.. Inilah budak-budak kelas ku.. Tahniah Buat Korang semua... =)


Kepada yang beri saya bunga-bunga, CoKlaT & CaWan.... Terima Kasih banyak2.. Insyaallah, bunga nie akan dipelihara supaya tidak cepat layu dan cOklat itu akan dimakan supaya bersemadi didalam perut seterusnya menjadi isi kepada badan nie... hehehehe... =)



Buat Semua Sahabat.. Tahniah!! Semoga Berjumpa lagi dan teruskan perjuangan dalam menuntut ilmu... Bagi yang dah nak berumahtangga, hehe... jagan lupa jemput saya nanti.. Semoga kita semua ceria-ceria selalu!!

Allahuakbar!

No comments: