Tuesday, May 26, 2009

LaporaN KeM KepiMpinaN & MotiVasi


Jutaan terima kasih daripada kami barisan urusetia dan fesilitator Akademi Ar-rasyidin kepada Ketua Jabatan Kejuruteraan Mekanikal Polisas dan barisan Pensyarah pengiring kerana telah memberi kepercayaan kepada kami untuk menguruskan Kem Kepimpinan Dan Motivasi Pelajar untuk pelajar-pelajar jabatan kejuruteraan mekanikal baru-baru ini.

Barisan penganjur ; (dari kiri) asyraf,hafizul,penulis dan nasrul.

Kem ini telah berlangsung selama tiga (3) hari bermula 6 mei sehingga 8 mei 2009.. Bertempat di Amansari Bearch Resort, Pantai Sepat, Kuantan.. Melibatkan pelajar-pelajar semester satu (1) dan dua (2) Jabatan Kejuruteraan Mekanikal, Polisas..

Alhamdulillah... segala yang dirancang dapat berjalan dengan baik.. Segala persiapan dapat disediakan dengan baik dan penginapan yang kami terima cukup selesa sehinggakan ada yang meloncat-loncat di atas tilam chelet tersebut... ops.... kantoi..... hahaha...

salah satu slot ceramah bertajuk "Saya perlu hidup untuk Islam"

Antara modul menarik yang diserapkan dalam kem ini adalah berkonsepkan Latihan Berkepimpinan, Latihan bekerja dalam kumpulan dan pengurusan berorganisasi dalam kampus. Selain itu, modul berbentuk kerohanian juga telah dijalankan dengan diadakan ceramah-ceramah Agama yang disampaikan oleh penceramah jemputan dari pihak Akademi Ar-Rasyidin.


sesi taklimat oleh fesi sebelum aktiviti dijalankan

Program ini disempurnakan dengan acara penutup yang cukup meriah dan telah dirasmikan oleh Mr Wong Foot tai (KJ Kej Mekanikal) serta diiringi oleh beberapa orang ketua kursus dari jabatan tersebut.. Semua peserta yang menghadiri kem ini telah menerima sijil penyertaan dan hadiah berbentuk hamper turut diberikan kepada kumpulan-kumpulan terbaik keseluruhan.



Bergambar kenangan dengan barisan peserta lelaki.

Akhirnya.. Terima kasih sekali lagi kepada semua yang terlibat dan tahniah buat semua peserta... Semoga bersua lagi.. dan teruskan berusaha semoga mendapat keputusan yang cemerlang dalam pembelajaran... huhu...

"Bersiap Menuju Kemenangan"

Allahuakhbar!

No comments: