Friday, August 21, 2009

Selamat Berpuasa Buat Semua Sahabat!!


Assalamualaikum dan salam perpaduan..

Pertamanya ana rafatkan syukur pada Allah kerana masih dipanjangkan umur dan diberi kesempatan untuk bertemu lagi pada bulan ramadhan pada tahun ini.

Di kesempatan ini, ana ingin mengucapkan selamat berpuasa kepada semua sahabat-sahabat pengunjung mukhlis.net dan tidak lupa juga buat seluruh rakan-rakan yang lain serta keseluruhan umat islam di Malaysia ini amnya.

Semoga kita semua dapat menjadikan bulan Ramadhan kali ini, sebagai medan untuk kita sama-sama Bermuhasabah, memperbaiki amalan, akhlak dan yang terutama skali adalah membersihkan jiwa dari dibelenggu dengan karat-karat maksiat yang terkumpul dalam hati selama ini.

Diharapkan agar sama-sama kita berlumba-lumba untuk melakukan amal kebaikan sama ada dengan cara bersedekah, berzikir, bertarawih, berqiamullail dan sebagainya disamping meninggalkan segala kerja jahat yang telah dilakukan sebelum ini.

"KepaDa MaNa-MaNa saHabat YaNg ada Buat majlis Iftar @ Majlis Berbuka Puasa... Sila Maklumkan Lebih awal kepada ANa supaya aNa daPat luangkan Masa Untuk Hadir SaMa.." huhu...... =)

1. Selamat Bersahur..
2. Selamat Berpuasa.
3. Selamat Berbuka
4. Selamat MeNunaikan Ibadat (Solat Wajib & Tarawih)

"Siru Ala BarokatillaH"

Allahuakhbar!!

No comments: